שאלות
ותשובות
Q&A
FAMIREL היא חברת קוסמטיקה ישראלית עם פריסה בין-לאומית. המוצרים שלנו נמכרים ביותר מ-2,000 נקודות מכירה פיזיות ב-6 מדינות, ואנחנו פועלים אונליין בכל רחבי אירופה. המותג מתמחה בפיתוח פורמולות מתקדמות המבוססות על רכיבים פעילים, תמציות טבעיות ומינרלים מים המלח. אנחנו מציעים מגוון רחב של סדרות טיפוח המותאמות לצרכים שונים של העור והשיער.
השילוב בין ייצור מקומי בישראל לבין סטנדרטים אירופאים מאפשר לנו לחסוך בעלויות לוגיסטיות, מבלי להתפשר על איכות. כך אנחנו מסוגלים להציע מוצרים ברמה הגבוהה ביותר במחירים הוגנים ביותר.
באתר שלנו תמצאי תיאורים מפורטים לכל מוצר, כולל רכיבים עיקריים, אופן השימוש והתאמה לסוגי עור או שיער שונים. בנוסף, אנחנו מציעים מדריכי בחירה וטיפים מקצועיים שיעזרו לך לבחור את המוצרים המתאימים ביותר לצרכים שלך.
בהחלט. המוצרים שלנו מותאמים לעבודה משולבת ואינם כוללים רכיבים שמתנגשים זה בזה. שילוב בין סדרות שונות מאפשר להתאים את שגרת הטיפוח באופן אישי לצורכי העור שלך – כמו למשל שיקום, איזון שומניות, או טיפול בקמטים.
המוצרים שלנו משלבים רכיבים טבעיים כמו שמנים צמחיים, תמציות צמחים ומינרלים מים המלח, יחד עם רכיבים פעילים מתקדמים. אנחנו מקפידים על פורמולות מאוזנות, ללא פראבנים וללא SLS ומתאימים את המוצרים גם לעור רגיש.
פשוט מאוד: בחרי את המוצרים הרצויים, הוסיפי אותם לעגלת הקניות והמשיכי לתהליך התשלום המאובטח. ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי ואמצעי תשלום נוספים המופיעים באתר.
פשוט מאוד: בחרי את המוצרים הרצויים, הוסיפי אותם לעגלת הקניות והמשיכי לתהליך התשלום המאובטח. ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי ואמצעי תשלום נוספים המופיעים באתר.
לא חובה. ניתן לבצע רכישה באמצעות האפשרות "הזמנה כאורח" בדף ההתחברות, בלי לפתוח חשבון. הפרטים שתזיני בדף הקופה ישמשו אותנו למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת ההזמנה כאורחת, תמיד תוכלי להירשם בהמשך וליצור חשבון בהתבסס על המידע שהוזן.
לא חובה. ניתן לבצע רכישה באמצעות האפשרות "הזמנה כאורח" בדף ההתחברות, בלי לפתוח חשבון. הפרטים שתזיני בדף הקופה ישמשו אותנו למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת ההזמנה כאורחת, תמיד תוכלי להירשם בהמשך וליצור חשבון בהתבסס על המידע שהוזן.
מיד לאחר התשלום, תיפתח באתר הודעה המאשרת שההזמנה התקבלה בהצלחה. בנוסף, אם פתחת חשבון – תוכלי לעקוב אחר סטטוס ההזמנה שלך בכל רגע דרך האזור האישי תחת "ההזמנות שלי".
מיד לאחר התשלום, תיפתח באתר הודעה המאשרת שההזמנה התקבלה בהצלחה. בנוסף, אם פתחת חשבון – תוכלי לעקוב אחר סטטוס ההזמנה שלך בכל רגע דרך האזור האישי תחת "ההזמנות שלי".
ההצטרפות למועדון הלקוחות שלנו היא ללא עלות וכוללת הטבות בימי הולדת, אפשרות לעקוב אחרי הזמנות, קבלת מבצעים, הנחות והצעות מותאמות במיוחד בשבילך.
ההצטרפות למועדון הלקוחות שלנו היא ללא עלות וכוללת הטבות בימי הולדת, אפשרות לעקוב אחרי הזמנות, קבלת מבצעים, הנחות והצעות מותאמות במיוחד בשבילך.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-3751527 או לשלוח מייל לכתובת support@famirel.com ואנחנו נטפל בכך בהקדם.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-3751527 או לשלוח מייל לכתובת support@famirel.com ואנחנו נטפל בכך בהקדם.
אנחנו מציעים משלוחים לכל רחבי הארץ באמצעות חברות שליחויות מובילות. זמני האספקה משתנים בהתאם למיקום, אבל אנחנו שואפים לספק את ההזמנות תוך 3-5 ימי עסקים.
אנחנו מציעים משלוחים לכל רחבי הארץ באמצעות חברות שליחויות מובילות. זמני האספקה משתנים בהתאם למיקום, אבל אנחנו שואפים לספק את ההזמנות תוך 3-5 ימי עסקים.
בהזמנות מעל סכום מסוים (כפי שמצוין באתר), המשלוח הוא חינם. בהזמנות בסכומים נמוכים יותר, תחול עלות משלוח כפי שתוצג במהלך תהליך הרכישה.
בהזמנות מעל סכום מסוים (כפי שמצוין באתר), המשלוח הוא חינם. בהזמנות בסכומים נמוכים יותר, תחול עלות משלוח כפי שתוצג במהלך תהליך הרכישה.
כן. האתר פועל בפרוטוקול אבטחה מתקדם (SSL) המבטיח שהמידע המועבר בין הדפדפן שלך לשרת מוצפן ומאובטח. כל שלבי הרכישה נעשים בהתאם לתקני אבטחה מחמירים, כך שתוכלי לקנות בראש שקט ובביטחון מלא.
כן. האתר פועל בפרוטוקול אבטחה מתקדם (SSL) המבטיח שהמידע המועבר בין הדפדפן שלך לשרת מוצפן ומאובטח. כל שלבי הרכישה נעשים בהתאם לתקני אבטחה מחמירים, כך שתוכלי לקנות בראש שקט ובביטחון מלא.
אנו מציעים מדיניות החזרה נוחה. אם המוצר לא נפתח ולא נעשה בו שימוש, ניתן להחזירו תוך 14 ימים מיום הקבלה ולקבל החזר כספי או החלפה, בהתאם למדיניות שלנו. פני לשירות הלקוחות שלנו להנחיות נוספות.
לכל מוצר מצורפות הוראות שימוש מפורטות.
כן. רבים מהמוצרים שלנו מותאמים לעור רגיש ונבדקו דרמטולוגית. אנו ממליצים לבצע בדיקת רגישות לפני שימוש ראשוני, במיוחד אם יש לך היסטוריה של תגובות אלרגיות.
לא. FAMIREL מתנגדת לניסויים בבעלי חיים וכל המוצרים שלנו מיוצרים בהתאם לתקנות המחמירות ביותר, ללא ניסויים בבעלי חיים.
ניתן לפנות אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר באתר, לשלוח מייל לכתובת support@famirel.com, או להתקשר למספר הטלפון 03-3751527. נשמח לסייע בכל שאלה או בעיה.